Kundtjänst

Vi lämnar alltid en inköpsoffert via telefon. Inga kostnader eller förbindelser för dig som använder våra tjänster

Vår kundtjänst har alltid öppet på vardagar kl. 9–12 och kl. 13–16.

02 2317834

Meiltä usein kysytyt kysymykset

Laskua ei tarvitse maksaa, kun lähetät meille esineitä arvioitavaksi tai palautat käyttämättömän pussin. Lasku muistuttaa sopimastamme eräpäivästä. Lasku on siis mitätön, kun käytät palveluamme.

Meille voi lähettää sekä kultaa että hopeaa. Esimerkiksi hopean ja alpakan eron tunnistatte leimoista. Alpakka (ALP) ja uusihopea (UH) ovat epäjaloja metalleja.

Arvioimme myös kivet, ja teemme niistä sinulle mahdollisesti ostotarjouksen. Halutessasi lähetämme kivet sinulle takaisin. Hopeaesineistä emme irrota kiviä.

Arvioinnissamme selviää ovatko esineesi jaloja vai epäjaloja.

Voit lähettää esineet suuremmassa laatikossa ja teipata kuoremme päälle. Halutessasi voimme myös lähettää sinulle Matkahuollon isomman rahtipussin.

Pelkällä tilinumerolla voi tilille vain LAITTAA rahaa. Voit antaa tilinumerosi myös puhelimitse tai sähköpostitse.

Voit perua palvelumme ohjeidemme mukaisesti palauttamalla kuoren materiaaleineen tai maksamalla laskun. Palauttaessasi kuoren ja lähettämämme materiaalit maksat vain postimaksun.

KONTAKTUPPGIFTER

SJMK Service Limited
PL 609
20101 ÅBO

KUNDTJÄNST

+358 (2) 231 7834
vardagar kl. 9–12 och kl. 13–16
asiakaspalvelu@sjmk.fi

SJMK Service Limited

SJMK Service Limited är ett företag som arbetar med återvinning av ädelmetaller. Sedan år 2000 har vi varit verksamma i branschen och gett kunder möjlighet att omvandla ädelmetaller till pengar.